東京外国語大学学術成果コレクション >
Tokyo University of Foreign Studies (T.U.F.S.) >
Area and culture studies >
|
Title | : | 日本語教師と高校教員の「連絡帳」を用いた異分野間コミュニケーション―外国人高校生への日本語学習支援のための連携体制構築をめざして― |
Title alternative | : | Interdisciplinary Communication between Japanese Language Teachers and High School Teachers Using Shared Teaching Records: How can Teachers Collaborate Better to Support Students’ Learning? |
Authors | : | 大津 友美 浜田 かおり |
Authors alternative | : | OTSU, Tomomi HAMADA, Kaori |
Publisher | : | 東京外国語大学 |
Language | : | Japanese |
Type Local | : | 紀要論文 |
ISSN | : | 04934342 |
JaLC DOI | : | info:doi/10.15026/119879 |
Rights | : | 本稿の著作権は著者が所持し、クリエティブ・コモンズ表示4.0国際ライセンス(CC-BY)下に提供します。 |
URI | : | http://repository.tufs.ac.jp/handle/10108/119879 |
Citation | : | 東京外国語大学論集 (Area and Culture Studies) no.104 p.97 -112 |
Appears in Collections | : | 東京外国語大学論集
|
License | : | Creative Commons : Attribution |
Files in This Item:
File |
Description |
Size | Format |
acs104-04.pdf | 本文 (Fulltext) | 1008Kb | Adobe PDF | View/Open | acs104_04.html | 抄録/要約 (Abstract/Summary) | 2Kb | HTML | View/Open |
|
| |
|
|