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東京外国語大学学術成果コレクション >
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Title :Luxury Brands Employ Livestreams for Social Media Marketing:A Thematic Analysis from the Chinese Consumer’s Perspective
Title alternative :Luxury Brands Employ Livestreams for Social Media Marketing:A Thematic Analysis from the Chinese Consumer’s Perspective
Authors :Yuxi, GUO
Authors alternative :Yuxi, GUO
Publisher :東京外国語大学海外事情研究所
Issue Date :31-Mar-2023
Language :English
Type Local :紀要論文
JaLC DOI :info:doi/10.15026/125102
Rights :本稿の著作権は著者が保持し、クリエイティブコモンズ表示4.0国際ライセンス(CC-BY)下に提供します。
URI :http://repository.tufs.ac.jp/handle/10108/125102
Citation :Quadrante : クァドランテ : 四分儀 : 地域・文化・位置のための総合雑誌 no.25 p.303 -321
Appears in Collections:Quadrante : クァドランテ : 四分儀
License:Creative Commons : Attribution

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