HOME    About This Site    mypage        Japanese    library    university    Feedback

東京外国語大学学術成果コレクション >
International Center for Japanese Studies (ICJS) >
Japanese Education Research based on Learners' Mother Tongues and Regional Differences >

 
Title :第2章〈論文〉「認知スタンスの言語使用に対する影響について」 ―中国人日本語学習者が使う日本語を例に―
Title alternative :Chapter 2 ARTICLE : “A Study about the Influence of Cognitive Stance Bringing to Language Use-Taking the Japanese Used by Chinese Native Speakers for Example-”
Authors :趙, 華敏
Authors alternative :Hua, Min Zhao
Publisher :東京外国語大学国際日本研究センター
Issue Date :31-Mar-2016
Language :Japanese
Type Local :紀要論文
ISSN :21885060
JaLC DOI :info:doi/10.15026/88240
URI :http://repository.tufs.ac.jp/handle/10108/88240
Citation :日本語学習者の母語・地域性をふまえた日本語教育研究 no.2 p.13 -24
Appears in Collections:日本語学習者の母語・地域性をふまえた日本語教育研究

Files in This Item:

File Description SizeFormat
jer2016_03.pdf本文 (Fulltext)1191KbAdobe PDFView/Open