東京外国語大学学術成果コレクション >
International Center for Japanese Studies (ICJS) >
Japanese Education Research based on Learners' Mother Tongues and Regional Differences >
|
Title | : | 第2章〈論文〉「認知スタンスの言語使用に対する影響について」 ―中国人日本語学習者が使う日本語を例に― |
Title alternative | : | Chapter 2 ARTICLE : “A Study about the Influence of Cognitive Stance Bringing to Language Use-Taking the Japanese Used by Chinese Native Speakers for Example-” |
Authors | : | 趙, 華敏 |
Authors alternative | : | Hua, Min Zhao |
Publisher | : | 東京外国語大学国際日本研究センター |
Issue Date | : | 31-Mar-2016 |
Language | : | Japanese |
Type Local | : | 紀要論文 |
ISSN | : | 21885060 |
JaLC DOI | : | info:doi/10.15026/88240 |
URI | : | http://repository.tufs.ac.jp/handle/10108/88240 |
Citation | : | 日本語学習者の母語・地域性をふまえた日本語教育研究 no.2 p.13 -24 |
Appears in Collections | : | 日本語学習者の母語・地域性をふまえた日本語教育研究
|
Files in This Item:
File |
Description |
Size | Format |
jer2016_03.pdf | 本文 (Fulltext) | 1191Kb | Adobe PDF | View/Open |
|
| |
|
|