東京外国語大学学術成果コレクション >
International Center for Japanese Studies (ICJS) >
Japanese Education Research based on Learners' Mother Tongues and Regional Differences >
|
Title | : | 〈論文〉「言語要素(語・文法)のリンク教材に関する可能性:タイ語母語学習者への教材作成・活用を踏まえて」 |
Title alternative | : | ARTICLE :“Perspective on Vocabulary Elaboration Exercises in Materials Developed for and Implemented with Thai Students” |
Authors | : | 鈴木, 美加 |
Authors alternative | : | Suzuki, Mika |
Publisher | : | 東京外国語大学国際日本研究センター |
Issue Date | : | 31-Mar-2016 |
Language | : | Japanese |
Type Local | : | 紀要論文 |
ISSN | : | 21885060 |
JaLC DOI | : | info:doi/10.15026/88248 |
URI | : | http://repository.tufs.ac.jp/handle/10108/88248 |
Citation | : | 日本語学習者の母語・地域性をふまえた日本語教育研究 no.2 p.81 -88 |
Appears in Collections | : | 日本語学習者の母語・地域性をふまえた日本語教育研究
|
Files in This Item:
File |
Description |
Size | Format |
jer2016_07.pdf | 本文 (Fulltext) | 1145Kb | Adobe PDF | View/Open |
|
| |
|
|